.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم دو حوزه انتخابيه شرق استان گلستان به پاي صندوق‌هاي راي رفتند

مردم دو حوزه انتخابيه " گنبدكاووس و داشلي‌برون " و " راميان و آزادشهر" شرق استان گلستان امروز همزمان با ديگر حوزه‌هاي انتخابيه كشور براي انتخاب نمايندگان خود به پاي صندوقهاي راي رفتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، در شرق استان گلستان سه حوزه انتخابيه وجود دارد كه از اين تعداد دو حوزه انتخابيه گنبدكاووس و " راميان و ازادشهر" به دور دوم كشيده شد و نماينده مردم در حوزه انتخابيه " مينودشت و كلاله" در مرحله اول انتخاب شده است.

در حوزه انتخابيه "گنبدكاووس و داشلي برون " براي امروز ‪ ۱۶۱‬صندوق اخذ راي كار جمع‌آوري اراي مردم را از ساعت ‪ ۸‬صبح امروز همزمان با سراسر كشور آغاز كردند.

در اين حوزه انتخابيه حدود ‪ ۱۸۰‬هزار نفر واجد شرايط راي دادن هستند.

"عباسعلي ميرحسيني" معاون سياسي اجتماعي فرمانداري گنبدكاووس با بيان اينكه همه شرايط و امكانات لازم جهت برگزاري انتخابات در اين حوزه انتخابيه فراهم است گفت: در مرحله دوم انتخابات دو هزار ‪ ۷۰۰‬عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسين و ... وظيفه برگزاري انتخابات را بر عهده دارند.

وي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، با بيان اينكه راي دادن در انتخابات بين مرحله اول و دوم يك فرق اساسي وجود دارد، گفت: بر اساس قانون تنها كسانيكه مي‌توانند در حوزه انتخابيه گنبدكاووس راي دهند كه در مرحله اول در اين حوزه انتخابيه راي داده باشند و يا اينكه در هيچ يك از حوزه‌هاي انتخابيه كشور راي نداده باشند.

در حوزه انتخابيه " راميان و ازادشهر " نيز در مرحله دوم انتخابات ‪۱۵۹‬ شعبه اخذ راي پيش بيني شده است كه از اين تعداد ‪ ۸۴‬صندوق مربوط به شهرستان راميان و بقيه نيز به شهرستان آزادشهر اختصاص يافت.

در شهرستانهاي راميان و آزادشهر ‪ ۱۸۶‬هزار نفر سكونت دارند.

مردم هر يك از اين دو حوزه انتخابيه شرق استان گلستان براي انتخاب يك نماينده به پاي صندوقهاي راي مي‌روند.ك/‪۴‬


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.